Επιστρέψτε μέσα από την απόκρημνη ερημιά και στην παλιά δύση: Πεζοπορία Poland Creek, Crown King, Αριζόνα

[ad_1]

Τα καλοκαίρια στην Αριζόνα είναι καυτά! Αλλά αυτό είναι μόνο το κεντρικό και νότιο τμήμα της πολιτείας που ονομάζεται Περιοχή της Ερήμου Sonoran. Αυτό που πολλοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν είναι ότι εδώ στην Αριζόνα, ακόμα και το καλοκαίρι, υπάρχουν ακόμα πολλά όμορφα και ενδιαφέροντα μέρη για να πάτε αν θέλετε να βγείτε έξω και να δροσιστείτε για την ημέρα. Έτσι, αν θέλετε μια νέα περιπέτεια πεζοπορίας με τη δυνατότητα να βραχείτε, τότε ρίξτε μια ματιά στο Poland Creek, στο Castle Creek Wilderness, στο Crown King, στην Αριζόνα και ταξιδέψτε πίσω στην απόκρημνη ομορφιά της άγριας φύσης και στην πραγματική παλιά δύση!

Πάντα με ενδιέφερε να κάνω ένα ταξίδι στο Crown King που βρίσκεται νότια του Prescott και στα βουνά Bradshaw, που συνορεύει με το Castle Creek Wilderness. Εάν έχετε φορτηγό ή 4wd, τότε θα πρέπει να κάνετε μια χαρά, επειδή το Crown King είναι προσβάσιμο μόνο από έναν χωματόδρομο μήκους 27 μιλίων. Αλλά πρόσφατα μπήκα σε μια εξαιρετική τοπική ομάδα πεζοπορίας που ονομάζεται TLC Hiking Group, και όταν είπαν ότι πήγαιναν στο Crown King για να κατεβούν σε ένα μέρος που ονομάζεται Poland Creek σε έναν καταρράκτη 30 ποδιών με μια μεγάλη τρύπα για κολύμπι που ονομάζεται “Big Dipper” “, σκέφτηκα wow, αυτό ακούγεται πολύ ενδιαφέρον και με ανυπομονησία να εγγραφεί.

Τόσο φωτεινό και νωρίς το πρωί του Σαββάτου, συνάντησα το TLC Hiking Group στο Anthem, ακριβώς βόρεια του Phoenix περίπου στις 6:15 π.μ. Όσοι από εμάς με επιβατικά οχήματα αυτοκίνητο ομαδοποιήθηκαν με άλλα μέλη που είχαν φορτηγά, τζιπ και 4wds. Μας συμβούλευσαν επίσης να προσπαθήσουμε να κάνουμε πισίνα μαζί με το αυτοκίνητο λόγω του περιορισμένου διαθέσιμου χώρου στάθμευσης στην κορυφή του μονοπατιού. Στις 6:45 π.μ. φτάσαμε στο Crown King με κατεύθυνση βόρεια στη διαδρομή I-17 μέχρι να φτάσουμε στην έξοδο Bumble Bee, λίγο μετά το Black Canyon City. Βγήκαμε από τον αυτοκινητόδρομο και στρίψαμε αριστερά στο FR 259. Το μεγαλύτερο μέρος του FR 259 στις αρχές του 20ου αιώνα ήταν μια παλιά σιδηροδρομική γραμμή που ονομαζόταν Bradshaw Mountain Rail Road και οι γέφυρες της μίας λωρίδας εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται σήμερα. Περάσαμε πρώτα από τη μικρή πόλη Bumble Bee και μετά από μια ακόμη μικρότερη και πολύ πιο παλιά και ρουστίκ πόλη, που ονομάζεται Cleator. Η οδήγηση στο FR 259 είναι απολύτως όμορφη με γραφική θέα τριγύρω, καθώς ανεβαίνετε αργά σε υψόμετρο και πιο μακριά στα απόκρημνα βουνά Bradshaw και το Castle Creek Wilderness. Συνολικά, πίστευα ότι ο δρόμος ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση και σε ξηρές συνθήκες θα ήταν πολύ βατός για τα κανονικά οχήματα αν τον ακολουθούσατε αρκετά αργά.

Φτάσαμε στην κορυφή, υψόμετρο 5500 πόδια, που ονομάζεται Poland Vista Point, και το μονοπάτι μας μέχρι τις 7:30 π.μ. Δεν είναι ένα εύκολα αναγνωρίσιμο μονοπάτι από το δρόμο, αλλά στο μίλι 25, προσέξτε τη μικρή περιοχή έλξης και στάθμευσης στα αριστερά. Μετά από μερικές ομαδικές φωτογραφίες, ξεκινήσαμε για την πεζοπορία μας στις 7:45 π.μ. Για να φτάσετε στο Poland Creek, πρέπει πρώτα να ακολουθήσετε το μονοπάτι Algonquin. Η θέα στο Horse Thief Canyon από το Algonquin Trail κόβει την ανάσα και η αξιοπρεπής, αν και συνολικά περίπου 1000 πόδια, είναι πραγματικά αρκετά σταδιακή. Αφού κατεβήκαμε, κρεμάσαμε αριστερά και κατευθυνθήκαμε προς το φαράγγι και προς το Poland Creek. Αυτό είναι όπου η πεζοπορία γίνεται πραγματικά λίγο πιο επίπονη καθώς αρχίζετε να πηδάτε πάνω από τεράστιους βράχους και ογκόλιθους στην κοίτη του κολπίσκου. Συνεχίσαμε για λίγο περνώντας από διάφορες μικρές τρύπες κολύμβησης μέχρι να φτάσουμε στην περιοχή των καταρρακτών, αυτό που ονομάζεται «Μεγάλη Άρκτος». Δυστυχώς όμως, η στάθμη του νερού αυτή τη στιγμή ήταν πολύ χαμηλή και δεν υπήρχε πτώση νερού. Μια μικρή ομάδα τόλμησε να αναζητήσει μια άλλη πιθανή τρύπα για κολύμπι, ενώ εμείς οι υπόλοιποι κρεμάσαμε και ξεκουραζόμασταν. Όταν επέστρεψαν, ανέφεραν ότι είδαν ένα ολόσωμο Black Diamondback Rattlesnake να λιάζεται σε έναν βράχο!

Μετά από περίπου μία ώρα περίπου, και με τις θερμοκρασίες να αρχίζουν να θερμαίνονται γρήγορα, αποφασίσαμε να επιστρέψουμε. Το ταξίδι της επιστροφής πίσω πάνω από τους βράχους και τους ογκόλιθους στο Poland Creek, στη συνέχεια μέχρι τα 1000 πόδια σε υψόμετρο στο μονοπάτι Algonquin ήταν πιο δύσκολο αυτή τη στιγμή. Ωστόσο, η γραφική θέα στη γύρω περιοχή ήταν και πάλι απολύτως εκπληκτική καθώς σταματούσα εδώ κι εκεί για να πάρω ανάσα και να βγάλω μερικές φωτογραφίες. Οι περισσότεροι από εμάς είχαμε επιστρέψει στην κορυφή του λόφου όπου ήταν παρκαρισμένα τα αυτοκίνητά μας περίπου στις 11 π.μ. για μια συνολική απόσταση πεζοπορίας μετ’ επιστροφής περίπου 3 μιλίων.

Αφού μαζέψαμε την ομάδα μας στο μονοπάτι, μπήκαμε πίσω στα αυτοκίνητά μας και κατευθυνθήκαμε δύο μίλια κάτω από το δρόμο προς την παλιά δυτική πόλη του Crown King. Είχαν πολλές εργασίες κατασκευής δρόμων, αλλά μετά από μόλις λίγα λεπτά αναμονής, μας επέτρεψαν να μπούμε στην πόλη και αμέσως μας χαιρέτησαν και μας καλωσόρισαν προσωπικά. Μας προσκάλεσαν επίσης να γευματίσουμε στο “The Mill Restaurant” πάνω στον λόφο, έναν παλιό ανακαινισμένο Μύλο Μονομάχων που χτίστηκε το 1893, και είπαμε ότι είχε το καλύτερο φαγητό στην πόλη, και έγινε! Το φαγητό ήταν υπέροχο και η εξυπηρέτηση σε όλη τη γραμμή, πολύ φιλική, προσωπική με όλα γίνονται με μια σπιτική πινελιά. Πραγματικά εξαιρετικό! Μετά το μεσημεριανό γεύμα αποφασίσαμε να δούμε την υπόλοιπη πόλη του Crown King. Η πόλη ξεκίνησε το 1875 όταν ένας αναζητητής βρήκε χρυσό και στη συνέχεια αναπτύχθηκε για περίπου 45 χρόνια μετά από αυτό ως πόλη εξόρυξης χρυσού με τον σιδηροδρομικό δρόμο Bradshaw Mountain Rail για την υποστήριξη της οικονομίας εξόρυξης. Ωστόσο, τα ορυχεία δεν ήταν παραγωγικά, λένε, και ο σιδηροδρομικός δρόμος έπαψε να λειτουργεί στις αρχές του 20ου αιώνα. Σήμερα, έχουν ακόμη μερικά ορυχεία χρυσού σε λειτουργία και εξορύσσουν και τον δικό τους χρυσό. Είναι σίγουρα μια πολύ γραφική πόλη που δεν έχει χάσει την «ρουστίκ» παλιά δυτική ιστορία ή τη γοητεία της. Φωλιασμένο στα πεύκα σε υψόμετρο κοντά στα 6000 πόδια, οι θερμοκρασίες αυτή την ημέρα του Αυγούστου ήταν ζεστές, αλλά ήπιες, στη δεκαετία του ’80 και με ένα ελαφρύ δροσερό αεράκι επίσης. Τέλειος! Αφού ελέγξαμε το παλιό σαλόνι της πόλης, το Prospector Mall και το General Store & Post Office, επιστρέψαμε στα αυτοκίνητά μας και φύγαμε από το Crown King γύρω στις 14:45.

Η κίνηση που κατευθυνόταν προς τα κάτω στο υψόμετρο FR 259, ήταν μονής λωρίδας με πολλές ανατροπές και σφιχτές καμπύλες s. Φαινόταν λίγο πιο ψηλά και με πολλά φορτηγά και κατασκευαστικά οχήματα που έρχονταν απέναντι, τα οποία όλα έδειχναν να οδηγούν σε ένα γρήγορο κλιπ. Παραλίγο να προχωρήσουμε με ένα ανατρεπόμενο φορτηγό! Αλλά ευτυχώς, ο καλός μου φίλος Dan ήταν ένας εξαιρετικός οδηγός με μεγάλη εμπειρία πίσω από τη ζώνη του, οπότε ήμασταν σε καλά χέρια. Απολαύσαμε πλήρως την υπόλοιπη όμορφη διαδρομή και φτάσαμε πίσω στο Anthem, όπου τα αυτοκίνητά μας ήταν σταθμευμένα στις 4 μ.μ.

Συνολικά, ήταν μια υπέροχη μέρα διασκέδασης, εκπληκτικό τοπίο στην ορεινή ερημιά, μια εξαιρετική πεζοπορία “μέτριου επιπέδου” με μερικούς πραγματικά υπέροχους ανθρώπους και μια πολύ ευχάριστη επίσκεψη στην παλιά δυτική πόλη του Crown King. Έτσι, αν θέλετε μια περιπέτεια πεζοπορίας και μια γραφική ημερήσια εκδρομή πίσω στην παλιά δύση, τότε σίγουρα θα συνιστούσα να επισκεφτείτε το Poland Creek στο Castle Creek Wilderness, στο Crown King της Αριζόνα.