Πεζοπορία στο μονοπάτι του Tumbling Waters

[ad_1]

Αυτό το σύντομο μονοπάτι θα διαρκέσει μόνο 1,7 μίλια για πεζοπορία καθώς κάνει μια ανάβαση στο Tumbling Waters διασχίζοντας έναν κολπίσκο και στην περιοχή της λίμνης Carters. Για να φτάσετε εδώ από το Ellijay, πάρτε το 282/76 προς τα δυτικά και περάστε τη διασταύρωση Old Hwy 5-76. Συνεχίστε να κινείστε δυτικά για άλλους 6 τυφλοπόντικες στο 76 και, στη συνέχεια, αναζητήστε την πινακίδα Ridgeway Park. Σε αυτό το τμήμα, ακολουθήστε μια πινακίδα με κατεύθυνση προς τα αριστερά στην οδό Woodring Branch Road και, στη συνέχεια, σταθμεύστε στο οικόπεδο κοντά στην είσοδο. Στη συνέχεια προχωρήστε στη ράμπα του σκάφους για την κεφαλή του μονοπατιού.

Το μονοπάτι βρίσκεται σε ένα τμήμα στάθμευσης σκαφών στο Ridgeway Park στη λίμνη Carters. Ο διάδρομος ξεκινά σε μια απότομη κορυφογραμμή στην πλαγιά ενός λόφου ακολουθώντας ένα μονοπάτι προς τους καταρράκτες κατά μήκος του Tails Creek. Το φαρδύ μονοπάτι συναντά δύο πεζογέφυρες πάνω από τον κολπίσκο που οδηγεί τους πεζοπόρους στο Tails Creek. Μια άλλη διάβαση γέφυρας αναμένεται κατά μήκος του μονοπατιού προς τους καταρράκτες.

Ένα πλευρικό μονοπάτι είναι επίσης διαθέσιμο πριν από τη γέφυρα που προχωρά στην κορυφή του βουνού όπου βρίσκεται ένα κατάστρωμα παρατήρησης. Από τη γέφυρα, ο διάδρομος χωρίζει πολλές κατευθύνσεις, αλλά προχωρήστε ευθεία για να ανεβείτε σε ένα άλλο κατάστρωμα παρατήρησης το οποίο κυκλώνει προς το σημείο όπου βρισκόταν ένας τροχός μύλου. Συνεχίστε να ακολουθείτε το μονοπάτι κάτω από τον κολπίσκο καθώς το μονοπάτι καμπυλώνει ακριβώς πριν πλησιάσετε μια εσοχή στο έδαφος όπου βρισκόταν το φράγμα ενός πριονιστηρίου ακριβώς στα μισά του δρόμου προς την κορυφή των καταρρακτών.

Από αυτό το παλιό οδόστρωμα, το μονοπάτι χωρίζεται από το φράγμα και σε μια τρίτη θέα στα δεξιά. Ακολουθήστε μια σειρά από απότομες σκάλες καθώς το μονοπάτι Tumbling Waters κατηφορίζει προς τις λίμνες Carters, όπου θα δείτε μια σειρά από εκπληκτικούς καταρράκτες. Το μονοπάτι πιο κάτω σας δίνει τη δυνατότητα να δείτε από κοντά τη λίμνη κάτω από τη βάση των καταρρακτών. Στο δρόμο της επιστροφής, απλώς ακολουθήστε τον βρόχο πίσω σε μια διασταύρωση κοντά στη γέφυρα και επιστρέψτε στο χώρο στάθμευσης στην αρχή του μονοπατιού.

Ωστόσο, για εκείνους τους λάτρεις της υπαίθρου που δεν είναι ικανοποιημένοι με αυτό το σύντομο μονοπάτι πεζοπορίας ημέρας, υπάρχουν πολλά άλλα μονοπάτια πεζοπορίας και ποδηλασίας γύρω από την περιοχή που εκτείνονται για περίπου άλλα 6 μίλια. Η θέα προς τους καταρράκτες κάνει ένα αναζωογονητικό διάλειμμα για αυτό το σύντομο μονοπάτι. Η κοντινότερη πόλη εδώ είναι το Chatsworth. Απλώς ακολουθήστε αυτό το εύκολο μονοπάτι, όπου οι δείκτες του είναι μόνο μερικές κατευθυντήριες πινακίδες που δημιουργήθηκαν από το Σώμα Μηχανικών του Στρατού των ΗΠΑ που σας οδηγεί στους καταρράκτες.