Το Scenic Trail To Pass Bon Jon

[ad_1]

Το μονοπάτι περνά μέσα από ψηλές κορυφογραμμές και βαθιές δασωμένες κοιλάδες πρασίνου που προσφέρουν μια μεγαλειώδη θέα στο Ολυμπιακό Όρος και την οροσειρά Cascade στο ανατολικό τμήμα. Το μονοπάτι έχει ιστορία δραστηριοτήτων υλοτομίας καθώς κινείστε κατά μήκος ορισμένων ασφαλτοστρωμένων και χωματόδρομων. Το μονοπάτι διαρκεί μόνο 40 μίλια για να ολοκληρωθεί με 3 ώρες οδικώς. Διασχίζει την ανατολική περιοχή της Ολυμπιακής Χερσονήσου και το Ολυμπιακό Εθνικό Πάρκο, τη νότια περιοχή του Sequim Bay, τον Ολυμπιακό Εθνικό Δρυμό και τις κομητείες Clallam και Jefferson. Οι υπόλοιπες στάσεις είναι στο κάμπινγκ των Dungeness Forks και του East Crossing, αλλά το τελευταίο είχε κλείσει λόγω κατολίσθησης.

Ελέγξτε για τις πληροφορίες αυτού του μονοπατιού από το Γραφείο Quilcene της Περιφέρειας Hood Canal Ranger του Ολυμπιακού Εθνικού Δρυμού, όπου μπορείτε να δανειστείτε αντίγραφα του ερμηνευτικού φυλλαδίου του Quilcene Auto Tour. Για το μονοπάτι που πηγαίνει βόρεια, ακολουθήστε τη βόρεια διαδρομή μισό μίλι στη γέφυρα US 101 που διασχίζει τον ποταμό Big Quilcene. Στη συνέχεια στρίψτε δυτικά στο πλακόστρωτο μονοπάτι του Penny Creek Road. Εάν πηγαίνετε νότια ως εναλλακτικό μονοπάτι, πάρτε 2,5 μίλια νοτιοανατολικά του Sequim, όπου στη συνέχεια θα πάρετε μια νότια κατεύθυνση από τον αυτοκινητόδρομο 101 των ΗΠΑ πριν προχωρήσετε στην οδό Palo Alto.

Ξεκινήστε την οδήγηση ξεκινώντας από την Penny Creek Road περνώντας ένα λατομείο πριν από ένα δάσος όπου τα ψηλά δέντρα προσφέρουν σκιά στα διερχόμενα οχήματα. Από το US 101 πάρτε 1,4 μίλια κατά μήκος του δρόμου όπου το μονοπάτι στρίβει σε Y. Το σωστό τμήμα είναι η Penny Creek Road. Ωστόσο, προχωρήστε κατευθείαν στο μονοπάτι που οδηγεί στο Big Quilcene River Road (3057). Στη συνέχεια προχωρά στον Εθνικό Δρυμό στην Οδό 27 και παίρνει νότια κατεύθυνση προς τον ποταμό. Στη συνέχεια κάνει μια δυτική στροφή πριν από μια βόρεια καμπύλη γύρω από την οροσειρά Quilcene. Αυτό το τμήμα έχει ξαναφυτευτεί με νέα δέντρα μετά από πολλά χρόνια υλοτόμησης και προσφέρει θέα στις χιονισμένες ολυμπιακές κορυφές από απόσταση.

Περίπου 6 μίλια μακριά από το US 101 θα δείτε την αποχέτευση του ποταμού Big Quilcene και τις κορυφές παγετώνων του Buckhorn Wilderness. Προχωρήστε βόρεια στον δρόμο 27 και στη συνέχεια προσεγγίζετε μια γραφική θέα του όρους Baker και των Cascades στο βορειοανατολικό τμήμα. Στη συνέχεια, το μονοπάτι κατηφορίζει στο Deadfall Creek όπου συναντά τον δρόμο 28 στα δεξιά.

Προχωρώντας ευθεία, ακολουθήστε τη βορειοδυτική διαδρομή στον δρόμο 28, όπου θα δείτε πινακίδες στάσης κατά μήκος του Quilcene Auto Tour που ξεκινά από τη λίμνη Lords. Κάντε άλλα 1,3 μίλια και θα φτάσετε στο Pass Bon Jon όπου θα στρίψετε δεξιά στο 2810 μετά το όρος Zion. Στη συνέχεια, προχωρήστε στην οδό 28 που σας οδηγεί περαιτέρω στην οδό Palo Alto. Σε αυτό το σημείο, ο δρόμος σας μεταφέρει για άλλα 7,8 μίλια στο US 101, το οποίο στη συνέχεια σηματοδοτεί το τέλος αυτού του γραφικού μονοπατιού οδήγησης.