A Heart Pounding, Συναρπαστική Περιπέτεια και Εισαγωγή στο Technical Canyoneering: Rappelling Coon Bluff, AZ

[ad_1]

Η εκπληκτική πολιτεία της Αριζόνα είναι γνωστή ως χώρα του φαραγγιού και φιλοξενεί πολλά όμορφα και ποικίλα φαράγγια με απότομους βραχώδεις τοίχους, βαθιές φυσικές πισίνες και εντυπωσιακούς καταρράκτες και καταρράκτες που κόβουν την ανάσα. Πολλά από αυτά τα πανέμορφα φαράγγια εξακολουθούν να είναι σχετικά άγνωστα, σπάνια επισκέψιμα, και όχι τόσο μακριά από την πεπατημένη διαδρομή για να μπορείτε να τα προσεγγίσετε και να τα φτάσετε σε μια μέρα. Προκειμένου να κατέβεις σε αυτά τα φαράγγια της κατωφέρειας είναι αυτό που σημαίνει το “canyoneering” που αποτελείται από πεζοπορία, αναρρίχηση, άλματα λίθων, σκραμπλ, κολύμπι και ραπέλ. Το Canyoneering γίνεται έτσι «τεχνικό canyoneering» όταν απαιτείται ράπελ ή χρήση σχοινιών προκειμένου να συνεχιστεί με ασφάλεια η κάθοδος και η εξερεύνηση μιας περιοχής φαραγγιού. Έτσι, αν ψάχνετε για μεγαλύτερη περιπέτεια και περισσότερη πρόκληση σε εξωτερικούς χώρους και τη δυνατότητα να εξερευνήσετε περαιτέρω περισσότερα από τα όμορφα και απομακρυσμένα φαράγγια βράχου της Αριζόνα, τότε θα θελήσετε να μάθετε πώς να κάνετε rappel από όπου θα ξεκινήσετε μπείτε στον συναρπαστικό κόσμο του τεχνικού canyoneering!

Το Rappelling ορίζεται ως “μια εξειδικευμένη τεχνική αναρρίχησης που χρησιμοποιείται για την κατάβαση βουνών ή βράχων μέσω της χρήσης μιας ελεγχόμενης ολίσθησης κάτω από ένα σχοινί αναρρίχησης αγκυροβολημένο στην κορυφή του γκρεμού.” έξω είτε με οδηγό είτε μόνοι σας. Αφού εισήχθηκα πρόσφατα στο άθλημα του canyoneering, εμπνεύστηκα να συνεχίσω να αναπτύσσω τις δεξιότητές μου στο canyoneering, ώστε να μπορώ να εξερευνήσω περισσότερα από αυτά τα απομακρυσμένα φαράγγια backcountry. Έτσι, όταν μια τοπική ομάδα πεζοπορίας που ονομάζεται Hiking Hikers Hiking Group (γνωστή και ως Triple H) ανακοίνωσε ότι πρόσφεραν μια εισαγωγή για αρχάριους στο μάθημα ράπελ στην περιοχή αναψυχής Coon Bluff στο Lower Salt River, έγραψα γρήγορα και με ενθουσιασμό!

Το Coon Bluff Recreation Area βρίσκεται περίπου 17 μίλια βορειοανατολικά της Μέσα, στον όμορφο ποταμό Lower Salt River στο Εθνικό Δρυμό Tonto, η περιοχή αναψυχής Coon Bluff είναι μια γραφική και δημοφιλής τοποθεσία για κάμπινγκ, πικνίκ, ψάρεμα, καθώς και θέαση άγριας ζωής και παρατήρηση πουλιών. Κατά μήκος των πλευρών του ποταμού και του καταπράσινου παραποτάμιου βιότοπού του, λένε ότι είναι πολύ συνηθισμένο να βλέπεις φαλακρούς αετούς, γύπες γαλοπούλας, ακόμη και άγρια ​​άλογα μουστάνγκ που περιφέρονται από την έρημο τις πρώτες πρωινές ώρες. Για να επισκεφθείτε την περιοχή αναψυχής Coon Bluff, πρέπει να αγοράσετε το Tonto National Forest Pass για ημερήσια χρήση, με κόστος 6 $ ανά όχημα. Μπορείτε να αγοράσετε ένα πάσο πριν φύγετε είτε στο διαδίκτυο είτε στο τοπικό σας κατάστημα αθλητικών ειδών, όπως το The Big 5 Sporting Goods.

Έτσι, ένα φωτεινό, καθαρό πρωινό Σαββατοκύριακου Νοεμβρίου και αφού σταμάτησα για να πάρω μια κάρτα Tonto National Forest, ξεκίνησα στον I-17 South από το North Phoenix για να συναντηθώ με τους καλούς μου φίλους και συναδέλφους πεζοπόρους για την 1η τάξη ράπελ και την περιπέτεια . Το Coon Bluff, μάθαμε, με τον κατακόρυφο βράχο τοίχο 92 ποδιών, είναι επίσης ένα δημοφιλές μέρος για την εξάσκηση των δεξιοτήτων ραπέλ, είτε είστε νέος και αρχάριος που μόλις ξεκινάτε είτε αν είστε πιο έμπειροι και προχωρημένοι. Όντας κάποιος που έχει πραγματικό φόβο για τα ύψη, σκέφτηκα, Θεέ μου, 92 πόδια; Ένιωθα τόσο νευρικός και ούτε καν σίγουρη ότι θα μπορούσα να το περάσω πραγματικά, τουλάχιστον όχι χωρίς μια μεγάλη τεράστια ώθηση από πίσω!

Αφού πήραμε τον τελευταίο μας φίλο στο Gilbert, στην East Valley, ήμασταν τελικά έτοιμοι να ξεκινήσουμε για τον Coon Bluff. Για να φτάσετε στον Coon Bluff από το Phoenix, οι οδηγίες λένε ότι πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδρομή 60 ανατολικά προς την έξοδο Power Road και, στη συνέχεια, κατευθυνθείτε βόρεια στην Power Road, η οποία στρίβει στον αυτοκινητόδρομο Bush. Μετά από περίπου 12 μίλια στον αυτοκινητόδρομο Bush, θα έρθετε πρώτα στο Phon D. Sutton Recreation Site Road, αλλά συνεχίστε άλλο ½ μίλι και στα αριστερά θα φτάσετε στον δρόμο Coon Bluff Recreation Area. Στρίψαμε αριστερά και φτάσαμε στο Coon Bluff περίπου στις 1:40 μ.μ., ακριβώς στην ώρα για τις 14:00, το απογευματινό μάθημα Αρχαρίων Rappelling.

Παρκάραμε στο πάρκινγκ του Coon Bluff Recreation Area, όπου συναντηθήκαμε επίσης με μερικά άλλα μέλη της τάξης που μόλις άρχιζαν να φτάνουν, συμπεριλαμβανομένου του καλού μας φίλου και συναδέλφου μας στο TLC Hiking, Dan Myers και της κόρης του. Βγήκαμε έξω, μαζέψαμε τις βαλίτσες και τον εξοπλισμό μας και αφού ποζάραμε για μια γρήγορη ομαδική φωτογραφία, ξεκινήσαμε τη σύντομη πεζοπορία στο μονοπάτι μέχρι την άκρη του ποταμού στη βάση της μπλόφας και του βράχου των 92 ποδιών που σύντομα θα κατεβαίναμε. Όσο πλησιάζαμε όσο πλησιάζαμε, τόσο πιο ψηλό φαινόταν. Από την άκρη του ποταμού, ενώ περιμέναμε να φτάσουν όλοι και να ξεκινήσει το μάθημα, απολαύσαμε την παρακολούθηση καθώς υπήρχαν ακόμα άνθρωποι που κατέβαιναν από το πρωινό μάθημα εκείνης της ημέρας. Ουάου, σκέφτηκα καθώς σήκωσα το βλέμμα μου έκπληκτος. Από το έδαφος, κοιτάζοντας ευθεία ψηλά, θα ορκιζόσασταν ότι έμοιαζε με 200 πόδια!

Σύντομα όλοι είχαν φτάσει και μόλις λίγα λεπτά αργότερα ο διοργανωτής και εκπαιδευτής της εκδήλωσής μας, ο επαγγελματίας ορειβάτης του κόσμου, Michael Marin, είχε φτάσει αφού και οι δύο κατέβηκαν στον πάτο. Σε αυτήν την εισαγωγή στο μάθημα rappelling, ο Michael εξέφρασε ότι επρόκειτο να μάθουμε τα πάντα για την τεχνική του rappelling, την επιλογή και την κατασκευή άγκυρων, το δέσιμο κόμπων, τον εξοπλισμό, την ορολογία, τι να κάνετε, τι να μην κάνετε και πώς να ξεφύγετε από μια εμπλοκή. μπαίνεις σε ένα. Αλλά το πιο σημαντικό, ο Michael ξεκίνησε τονίζοντας τη σημασία της ασφάλειας, της ασφάλειας και ακόμη μεγαλύτερης ασφάλειας όταν πρόκειται για ραπέλ, είτε είστε νέος και μαθαίνετε είτε είστε έμπειρος κυνηγός ή ορειβάτης. Είναι η απροσεξία που είναι η κύρια αιτία ατυχημάτων και θανάτων και μπορεί να προληφθεί μαθαίνοντας σωστά τις βασικές δεξιότητες και χρησιμοποιώντας πάντα την καλή κοινή λογική, είπε.

Αφού θέσαμε τα θεμέλια της ασφάλειας πρώτα σε ό,τι κάνετε όταν πρόκειται να μάθετε πώς να κάνετε rappel, στη συνέχεια γνωρίσαμε τον εξοπλισμό και τον εξοπλισμό που θα χρειαζόμασταν και θα χρησιμοποιούσαμε για την πρώτη μας περιπέτεια ραπέλ. Μια λίστα με τον βασικό εξοπλισμό που χρειάζεστε για το ράπελ και τον οποίο μπορείτε να αγοράσετε σε ένα τοπικό κατάστημα REI είναι, 1) μια καλή ζώνη τοποθέτησης, οι τιμές κυμαίνονται από $40-$55, 2) ένα καραμπίνερ κλειδώματος, 10-$20 $, 3) ένα ράπελ συσκευή όπως μια φιγούρα 8 ή ένα ATC, $15-$30, 4) ένα κορδόνι prusik 5ml, για $10, και τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, και το πιο ακριβό κομμάτι, το σκοινί αναρρίχησης, το οποίο για τεχνικό canyoneering και για αρχάριους προτείνετε ένα μη τεντωμένο σχοινί ξηρής επεξεργασίας, ιδανικά περίπου 9-10 ml και μήκους 60 μέτρων ή 180 ποδιών, και έχει εύρος τιμών περίπου 160 $, χωρίς να συμπεριλαμβάνεται η σακούλα με σχοινί που θα χρειαστείτε για περίπου 40 $. Επιπλέον, όταν πρόκειται για τη συσκευασία του εξοπλισμού και την εξόρμηση σε βρεγμένα φαράγγια για τεχνικό canyoneering, τα σακίδια πλάτης ξεκινούν από περίπου 129 $ και για την ασφαλή αποθήκευση του εξοπλισμού και των αξιολογητών σας είναι απαραίτητο να έχετε ένα στεγνό πακέτο για την αποφυγή διαρροής νερού, είτε μεγάλο είτε μικρό. οι τιμές κυμαίνονται περίπου από $10-$20.

Με τις ιμάντες και τον εξοπλισμό μας με ασφάλεια και ασφάλεια, μας πήγαν σε ένα δέντρο πίσω μας, όπου ο Michael είχε αγκυροβολήσει με σχοινιά και ήταν έτοιμοι να αρχίσουμε να μαθαίνουμε την τεχνική και την πρακτική του rappelling, ενώ ήταν ακόμα στο έδαφος, πώς λειτουργεί ο εξοπλισμός και γιατί. καθώς και να μας δώσει σε όλους την ευκαιρία και την ευκαιρία να βολευτούμε με τον τρόπο χρήσης του σχοινιού μέσω της συσκευής rappel. Δεν χρειάζεται να το “white knuckle it” έδειξε, απλώς οδηγήστε το σχοινί πίσω σας με το δεξί σας χέρι προς τα πίσω, μετά αφήστε την πίεση και την αντίσταση για μεγαλύτερη ταχύτητα ή κρατήστε πιο σφιχτά πίσω σας, προσθέτοντας περισσότερη πίεση και αντίσταση για τα φρένα σας , για να σε επιβραδύνει ή να σταματήσει τελείως. Μόλις καταλάβετε πώς να χρησιμοποιήσετε αυτήν την τεχνική, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι απλώς να γέρνετε πίσω στην πλεξούδα σας και να εμπιστευτείτε ότι ο εξοπλισμός σας θα λειτουργήσει για εσάς. Αφού όλοι είχαν την ευκαιρία να εξασκηθούν και ένιωσαν αρκετά άνετα για να συνεχίσουν, μας δόθηκε το εντάξει να αρχίσουμε να εξασκούμε το πρώτο μας πραγματικό ζωντανό ραπέλ!

Ακολουθήσαμε τον Michael καθώς μας οδήγησε στο μονοπάτι στην κορυφή της μπλόφας και τι όμορφη θέα έβλεπε ολόκληρη την κοιλάδα του Lower Salt River παρακάτω. Ουάου απολύτως υπέροχο! Μετά από μερικές συμβουλές και υποδείξεις της τελευταίας στιγμής σχετικά με το στήσιμο αγκυρίων, πώς να τις τοποθετήσουμε με ασφάλεια, πού και ποιοι τύποι είναι καλύτεροι να χρησιμοποιηθούν, τόσο φυσικοί όσο και ανθρωπογενείς, περπατήσαμε στην άκρη του γκρεμού όπου ο Michael μας παρουσίασε το διπλό σχοινιά που θα χρησιμοποιούσαμε και μας μίλησαν για τη σημασία του πλεονασμού όταν κάνουμε οποιοδήποτε είδος ραπέλ ή ορειβασία ειδικά για αρχάριους, όπως εμείς.

Τώρα ήμασταν έτοιμοι να ξεκινήσουμε το πρώτο μας rappel. Ο Μάικλ ρώτησε: “Εντάξει ποιος θα πάει πρώτος;” Μετά από μια γρήγορη κορυφή κοιτάζοντας κάτω από την άκρη του γκρεμού για να βγάλω μια φωτογραφία του φίλου μου Scuji που περιμένει από κάτω, μετά βίας τον δω. Τότε ήταν που η καρδιά μου άρχισε να τρέχει και οι παλάμες μου άρχισαν να ιδρώνουν. Ουάου, σκέφτηκα, ότι ήταν πολύ μακρύς ο δρόμος και κατ’ ευθείαν! Είχα τόσες πολλές πεταλούδες και όσο περισσότερο ήμουν εκεί πάνω, τόσο πιο νευρικός ήμουν. Πήδηξα στην ουρά γρήγορα μετά τους φίλους μου την Κάρολιν και τον Μπομπ και καθώς άρχισα να τρέμω σαν φύλλο, περπάτησα στην άκρη όπου ο Μάικλ με κόλλησε στο σχοινί και μου δόθηκε η εντολή να φωνάξω κάτω, “στο ρελέ; », μετά αφού άκουσε το call back, «belay on», είπε να ξανακαλέσει λέγοντας, «rappelling». Ενώ κρατούσα τα μάτια μου κλειστά με τα μάτια του Μάικλ, συνέχισα να ρωτάω, “το κάνω σωστά;” και καθώς απάντησε επανειλημμένα, “ναι, το κάνεις σωστά, καλά κάνεις, συνέχισε!”, και με τη σιγουριά και τη διαβεβαίωσή του, άρχισα να περπατάω αργά από την πλευρά του γκρεμού, γέρνοντας πίσω στην πλεξούδα μου ταυτόχρονα τραβώντας το σχοινί πίσω μου με το δεξί μου χέρι για να κρατήσω την ταχύτητά μου αργή και σταθερή, αλλά ποτέ δεν κοιτούσα κάτω, απλά εστιάζοντας προσεχτικά σε αυτό που έκανα μέχρι που σχεδόν στα μέσα του δρόμου άκουσα μια κλήση από ο φίλος μου ο Scuji που μου φώναζε, “Laura, κοίτα αριστερά!”. Δίστασα και μετά διστακτικά κοίταξα κάτω για να μπορέσει να πάρει μια φωτογραφία. Ήταν εκείνη η στιγμή που συνειδητοποίησα ότι το έκανα πραγματικά! Τώρα άρχισε να αισθάνομαι πιο εύκολο και ένιωθα αρκετά άνετα ώστε να αφήσω λίγο το σχοινί και να αυξήσω την ταχύτητά μου, αιωρούμενος λίγο από τον τοίχο καθώς συνέχιζα να πλησιάζω πιο κοντά στο έδαφος. Ουάου, τι απίστευτη και συναρπαστική εμπειρία! Μόλις έφτασα με ασφάλεια στο έδαφος, ο καλός μου φίλος Μπομπ ήταν εκεί και περίμενε να με βοηθήσει να απαγκιστρωθώ και μου δόθηκε πάλι εντολή να καλέσω πίσω στην κορυφή, “off rope” για να ενημερώσω το επόμενο άτομο ότι τελείωσα το ράπελ .

Αφού ολοκλήρωσα το πρώτο μου ραπέλ, περίμενα τους υπόλοιπους φίλους και συμμαθητές μου να τα καταφέρουν με ασφάλεια. Πρώτα ήρθε ο φίλος μου ο Dan, μετά ο Scuji, καθώς και τα υπόλοιπα μέλη της τάξης, καθώς συνέχισα να βγάζω όσες περισσότερες φωτογραφίες μπορούσα, απαθανατίζοντας τις πρώτες τους εμπειρίες ραπέλ. Καθώς κατέβαιναν τα τελευταία μέλη, ο ήλιος άρχιζε να δύει και στις 6 μ.μ., το τελευταίο άτομο τα κατάφερε και τα σχοινιά έπεσαν σηματοδοτώντας ότι το μάθημα τελείωσε επίσημα.

Ήταν μια πραγματικά υπέροχη μέρα και μια απίστευτη εμπειρία και ένα εξαιρετικό μάθημα που διοργανώθηκε από το Hiking Hikers Hiking Group (γνωστό και ως Triple H) και το οποίο διδάχθηκε από τον φίλο μας, επαγγελματία παγκόσμιο ορειβάτη, Michael Marin. Ένα πραγματικό χτύπημα καρδιάς, εφίδρωση παλάμης, συναρπαστική περιπέτεια και εξαιρετική εισαγωγή στο rappelling και στο τεχνικό canyoneering, δεν θα ξεχάσω ποτέ! Έτσι, εάν αναζητάτε μεγαλύτερη περιπέτεια και περισσότερη πρόκληση σε εξωτερικούς χώρους και θέλετε να μπορείτε να εξερευνήσετε περισσότερα από τα όμορφα και απομακρυσμένα φαράγγια βράχου της Αριζόνα, τότε συνιστώ ανεπιφύλακτα να μάθετε ράπελ και να ξεκινήσετε το εγχείρημά σας στον συναρπαστικό κόσμο της τεχνικής canyoneering!